Kahe projekti raames koolitati kokku 690 Tallinna, Harju- ja Raplamaa töötut kõnekeskuse teenindaja oskustega klienditeenindajaks. Koolituse teemad: isiksusejuhtimine, klienditeenindus ja müük, teenindaja töö kõnekeskuses, praktiline arvutikasutus, erialane eesti/vene keel ja inglise keel, erialase töö otsimine. Kursuse maht oli 160-200 tundi. Õpe oli osalejatele tasuta.
MEIE ROLL: Projektijuhtimine, koolitajate võrgustiku moodustamine ja juhtimine, õppematerjalide koostamine, koolituste ja lühipraktikate korraldamine, koolitamine, osalejatele töölerakendumiseks toe osutamine, projekti tugitegevuste korraldamine.
PROJEKTI TOIMUMISE AEG: 2004-2008
Projekti üldinfo
Päevade arv
Küsi kuupäevi
Teostaja
BCS Koolitus
Rahastaja
Projektid toimusid koostöös Eesti Töötukassaga ja neid rahastati Euroopa Sotsiaalfondist ning BCS Koolituse poolt.
Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.
Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.
Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.