Kahe projekti raames koolitati kokku 690 Tallinna, Harju- ja Raplamaa töötut kõnekeskuse teenindaja oskustega klienditeenindajaks. Koolituse teemad: isiksusejuhtimine, klienditeenindus ja müük, teenindaja töö kõnekeskuses, praktiline arvutikasutus, erialane eesti/vene keel ja inglise keel, erialase töö otsimine. Kursuse maht oli 160-200 tundi. Õpe oli osalejatele tasuta.

MEIE ROLL: Projektijuhtimine, koolitajate võrgustiku moodustamine ja juhtimine, õppematerjalide koostamine, koolituste ja lühipraktikate korraldamine, koolitamine, osalejatele töölerakendumiseks toe osutamine, projekti tugitegevuste korraldamine.
PROJEKTI TOIMUMISE AEG: 2004-2008

Projekti üldinfo

Päevade arv

Küsi kuupäevi

Teostaja

BCS Koolitus

Rahastaja

Projektid toimusid koostöös Eesti Töötukassaga ja neid rahastati Euroopa Sotsiaalfondist ning BCS Koolituse poolt.

Partnerid

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.