„Vali IT!“ täiskasvanute tasuline ümberõppeprogramm
„Vali IT!“ on täiskasvanute ümberõppeprogramm, mille eesmärgiks on anda osalejatele tarkvaraarendaja algoskused.
Alates jaanuarist 2023 on Vali IT! ümberõppeprogramm (kogumaht 560 ak tundi) jagatud kaheks eraldiseisvaks mooduliks – kontaktkoolituseks ja praktiliseks õppeks ettevõttes. Programm koosneb õppest (maht 240 ak tundi), mis toimub BCS Koolituse koolituskeskuses ning praktikast praktikaettevõttes (maht 320 ak tundi). Tunnistused väljastatakse 6-nädalase koolituse läbimise järel ning peale 8-nädalast praktikat praktikaettevõttes. Praktiline õpe ettevõttes alates 07.10.2024 tuleb eelistatult läbida kuupäevaks 30.03.2025.
Kokku kestab „Vali IT!“ programmis õpe minimaalselt 3,5 kuud.
Ümberõppeprogrammi kogumaksumus koos käibemaksuga on 2499,60eur.
Sihtgrupp: „Vali IT!“ ümberõppeprogrammi on oodatud kandideerima Eesti Vabariigi kodanik või pikaajalise elaniku elamis- ja tööloa omanik, kes on omandanud kõrghariduse või tehnilise eriala kutseõppe (tase 5).
Kõrghariduse korral peab kandidaat omama vähemalt bakalaureusekraadi või kui olete õpingud katkestanud, siis peab olema läbitud vähemalt pool õppekavast.
Kui õpingud on katkestatud peab kandidaat olema varem õppinud kõrgharidustaseme I või II astme õppekaval (so rakenduskõrgharidus-, diplomi-, bakalaureuse-, magistri-, bakalaureuse- ja magistri õppekavadel põhineva integreeritud õppe, v.a 1-aastane õpetajakoolitus) järjestikku rohkem kui õppekava pool nominaalaega. Ning kes on katkestanud õpingud selliselt, et õppekavalt eksmatrikuleerimise hetkeks on läbitud vähemalt 50% õppekava mahust.
Tehnilise eriala kutseõppe baasil kandideerija peab olema kutseõppe eriala läbinud täies mahus ning saanud sellekohase tunnistuse (tase 5).
Programm:
1. mooduli õppekava SIIN
2. mooduli õppekava SIIN
Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö
Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamine selgitatakse välja koolituse jooksul osalejatele antavate iseseisvate praktiliste töödega.