MS Excel büroo- ja personalitöötajatele

Koolituse läbinu: 

  • Oskab valida büroo- ja personaliinfo haldamiseks sobivaid töövahendeid Excelis;
  • Haldab ja analüüsib büroo- ja personalikulu Excelis;
  • Kasutab andmeesitlust ja graafikat büroo- ja personalitöö tarbeks;
  • Koostab informatiivseid diagramme (nt töötajate küsitluse tulemuste esitlus.

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad teadmised kuidas MS Excelit kasutada büroo- ja personalitöös.
Alustame A-st ja B-st nagu summerimine ja kuupäeva funktsioon ning jõuame välja lihtsamate Pivot tabeliteni.
Lisaks teeme ägedaid diagramme, mis aitavad infot mõista ja teistele selgitada. Osaleja saab põhjaliku koolitusmaterjali, kus funktsioonid on nii inglise kui eesti keeles.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik büroo- ja personalitöötajad, kes soovivad Excelit oma töös enam kasutada. Samuti on oodatud administratiivset karjääri alustavad inimesed, kes soovivad uusi oskusi Excelis büroo- või personalitöö tarbeks.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti. Osaleja saab kasutada oma personaalset arvutit. Neil, kellel puudub vajalik arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega.
Programmidest peab olema peal MS Excel 2016 või uuem versioon.

Programm: 

  • Olulised töövõtted
  • Faili loomine või avamine
  • Olekuriba. Kiirpääsuriba
  • Andmete sisestamine ja muutmine
  • Andmete joondamine, kleepimine ja kopeerimine
  • Valemid. Valemiväärtuste kleepimine
  • Transponeerimine
  • Andmete kujundamine ja vormindamine
  • Kuupäevade ja tähtaegade analüüsimine
  • Tingimuslik vormindamine (Conditional Formatting)
  • Intelligentsed andmetabelid (Format as Table)
  • Andmete filtreerimine ja sorteerimine
  • Andmete kiiranalüüs (Quick Analysis)
  • Kohandatud filter
  • Ripploend (Drop-down list)
  • Sumif, AverageIf ja CountIf
  • Absoluutne aadress
  • Diagrammide koostamine ja kujundamine
  • Graafiline andmeesitlus
  • Töötajate pühendumuse, koolituste tagasiside jm info graafiline esitlemine
  • Keerulisemad ja kombineeritud diagrammid
  • Telgede redigeerimine
  • Risttabel (Pivot Table)
  • Andmete konsolideerimine

Kõik näited ja ülesanded koolitusel on bürootööst ja personalitööst.
Koolitusel kasutame Exceli inglisekeelset versiooni.

Õppemeetodid: Kursus toimub kolme nädala jooksul 1 kord nädalas vahemikus 9:00 – 13:00.
Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse maht on 15  tundi sh 9  tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Lektori CV

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.