Kliendisuhtluskoolitus IT-spetsialistidele ja kasutajatoele
Koolituse läbinu:
- on teadlik tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest nii klientide kui kolleegidega;
- omab praktilisi oskusi professionaalsest klienditeenindusest, sh kaugkanalite kasutamisel;
- oskab lahendada probleemseid situatsioone ja käsitleda efektiivselt erinevaid klienditüüpe;
- omab ülevaadet IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.
Koolituse eesmärk: Osalejad saavad 2-päevase koolituse jooksul teadmised efektiivsetest kommunikatsioonitehnikatest. Lisaks oskused koostöö loomiseks ning professionaalseks suhestumiseks kolleegide ja klientidega.
Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud IT–spetsialistid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, helpdeski töötajad ja kliendihaldurid.
Programm:
- Kommunikatsiooni liigid
- Suhtlemisprotsess
- Sõnade valik
- Taju ja mõju suhtlemises
- Vestluse juhtimine
- Mõjutamistehnikad
- Probleemide lahendamine
- Ajaplaneerimine
- Kaugkanalite efektiivne kasutamine
- Klienditeenindus konkurentsivahendina
- Hoiakute ja rolliootuste analüüs
- Taktikaline lähenemine klientidele, sh nõustamisoskused (küsimine ja aktiivne kuulamine)
- Erinevate klienditüüpidega toimetulek
- Teenindusstandard
- Sisekliendisuhtlus ja meeskonnatöö
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassikeskkonnas 16 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 8 tundi). Toimuvad arutelud, millele järgnevad kogemusharjutused ja reflektsioon. Kahe koolituspäeva vahelisel ajal saab esimesel koolituspäeval saadud teadmisi praktiseerida.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki mõlemal koolituspäeval.
Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.